Strona używa cookies (ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.   

                                         

Prost-Key Packaging


Informacje o dotacjach UE

Tytuł projektu: „Wdrożenie wyników prac B+R dotyczących opakowań z tektury falistej dla branży spożywczej w PROST-KEY PACKAGING”.

Nazwa beneficjenta: PROST-KEY PACKAGING SOBOLEWSCY SPÓŁKA JAWNA
Województwo: podlaskie
Powiat: grajewski

Fundusz: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Program: Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Działanie: 3.2. Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R
Poddziałanie: 3.2.1. Badania na rynek
Dziedzina: brak

Wartość projektu: 30 038 500.00 zł

Dofinansowanie z Unii Europejskiej: 15 023 100.00 zł


Przedmiotowy projekt PROST-KEY PACKAGING zakłada rozwój firmy poprzez wdrożenie wyników samodzielnie przeprowadzonych prac B+R oraz uruchomienie produkcji innowacyjnych opakowań z tektury falistej o zwiększonych parametrach wytrzymałościowych, dedykowanych dla branży spożywczej. Przewidziane do zaimplementowania rozwiązania technologiczne opracowane zostały w wyniku własnych prac badawczo-rozwojowych wnioskodawcy. Celem wykonanych prac było opracowanie nowych produktów w postaci opakowań z tektury falistej o ulepszonych cechach, wraz z technologią ich wytwarzania. Efektem prowadzonych badań jest dokonane zgłoszenie wynalazku o numerze P.421230 pt. „Sposób wytwarzania tekturowych opakowań o zwiększonych parametrach wytrzymałościowych”, dokonane w Urzędzie Patentowym RP. Zakres projektu obejmuje wydatki na roboty budowlane hali produkcyjnej oraz nakłady na środki trwałe, niezbędne do wytwarzania nowych opakowań z tektury falistej. Inwestycja umożliwi uruchomienie produkcji opakowań cechujących się innowacyjnością w stosunku do krajowych i międzynarodowych rozwiązań dostępnych wśród konkurencji. Realizacja projektu umożliwi uzupełnienie wiodącej działalności spółki, rozszerzenie obecnej oferty produktowej gwarantując realizację zidentyfikowanych potrzeb i oczekiwań odbiorców.